Zarządzanie płynnością firmy

Masz modową zagwozdkę i chcesz poznać opinie innych? Szukasz konkretnego produktu i nie możesz go znaleźć? Nasza społeczność na pewno Ci doradzi!
Awatar użytkownika
elwira1992
Posty: 1
Rejestracja: 22 lip 2022, 19:01

Zarządzanie płynnością firmy

Post autor: elwira1992 »

Mam do Was pytanie dotyczące płynności finansowej w firmie - doradzicie mi coś? Chodzi o to, że prowadzę niewielką działalność i przyznaję, że mamy ostatnio trochę problemy z nieopłaconymi fakturami. Nie wiem za bardzo jak walczyć o te pieniądze - samodzielnie mi się chyba nie uda, dlatego pomyślałam, żeby poszukać firmy, która oferuje na przykład usługi faktoringowe.
zatanczezaniołami

Re: Zarządzanie płynnością firmy

Post autor: zatanczezaniołami »

Jeśli mam mieć w tym kontekście nadzieję na zbudowanie własnego biznesu, to jednak chcę sobie to jakoś ogarnąć. No i jak już możecie zauważyć, nie mam doświadczenia biznesowego, stąd wasze wskazówki będą na wagę złota. No i ja mam pod tym kątem sporo możliwości. Co wy na to? Coś takiego https://bif24.pl/ widzicie?

glamour queen
Awatar użytkownika
Werka
Posty: 385
Rejestracja: 22 paź 2019, 6:06

Re: Zarządzanie płynnością firmy

Post autor: Werka »

Najlepiej byłoby przede wszystkim sprawdzić, co na ten temat mówi prawo, a z pewnością coś mówi, co do tego nie ma wątpliwości. Poszukaj informacji, ewentualnie poradź się prawnika czy księgowej.
Błażej

Re: Zarządzanie płynnością firmy

Post autor: Błażej »

U znajomego sprawdza się faktoring niepełny, z tego co kojarzę to aforti Factor nabywa od klientów nieprzeterminowane wierzytelności, według mnie to wspomoże rozwój finansowy firmy.
ewkaa

Re: Zarządzanie płynnością firmy

Post autor: ewkaa »