Jakie ogrzewanie wybrać
- parkon
Jakie ogrzewanie wybrać
- Sylwia
Re: Jakie ogrzewanie wybrać
Post autor: Kaśka8 »
Post autor: JoasiaN »
Jeżeli dom jest szczelny to połączenie pompy ciepła z rekuperacją to super sprawa - ja jestem jeszcze początkująca w temacie, ale dużo czytam i podpytuję się mądrzejszych Sama zaczynam mały remont w domu - mam ogrzewanie na gaz i zastanawiam się nad rekuperacją - Dostęp do świeżego powietrze bez konieczności wietrzenia, a tym samym wychładzania pomieszczeń to super sprawa - do tego jestem alergikiem więc filtracja wpuszczanego powietrza to coś idealnego dla mnie.parkon pisze: ↑27 paź 2021, 10:50 Witam. Jak sprawdzi się rekuperacja w domu gdzie powierzchnia całkowita to 124 m2. ogrzewane gazem. W internecie jest bardzo dużo różnych opinii. Pan, który robił mi ostatnio przegląd kominowy bardzo polecał, a sąsiad mówi, że lepiej panele albo pompę ciepła. Nie mam na wszystko pieniędzy, musze coś wybrać. Od czego zacząć?
Szkoda mi teraz wymieniać sprawny piec gazowy, ale jakbym miała coś od nowa stawiać to zainwestowałabym w pompę i właśnie rekuperację.
Chętnie tez poznam inne opinie bo jak wspominałam dopiero się uczę i szukam mądrzejszych głów - którzy potwierdzą lub obalą moją teorię
- parkon